Skal du til Kulturmødet på Mors?

Dansk Forfatterforening deltager igen i år på Kulturmødet Mors den 25.-27. august i det nordjyske. Vores formand Jakob Vedelsby er kurator, og foreningen står som afsender af litteraturarrangementer for både børn og voksne og i kategorierne oplæsning, samtale, fortalt litteratur og debat.

28. juni 2016

Blandt arrangementerne er “Samtalekøkkenet”, hvor en række forfattere er på besøg i køkkenet i to private hjem. Og “Skønne ord ved kassen”, hvor skiftende forfattere tager plads ved kassen i et lokalt supermarked. Folk stiller sig i kø og får en individuel oplevelse med oplæsning og samtale, når de når frem til kassen. Under overskriften “Flygtningehistorier fra virkeligheden” fortæller unge flygtninge om at komme til Danmark og om deres nye liv her. I en stor debat med Clement Kjersgaard som vært læser en række forfattere tekstuddrag fra egne og hinandens bøger. Læs mere om de mere end 15 litteraturarrangementer, som Dansk Forfatterforening står bag på Kulturmødet Mors her.