Det betaler sig at rykke!

Ind under jul har de fleste brug for de penge, som man regner med kommer. Det er irriterende at gå og vente på beløb, som man har til gode, og det nager på opfattelsen af samarbejdet.

8. december 2016

Et medlem havde gennem længere tid selv sendt forespørgsler til forlaget for en andel af et beløb, der var indgået til forlaget for længe siden. Medlemmet fik først bistand af DFF’s jurist Anne Koldbæk til at finde ud af, hvordan beløbet kunne blive opgjort og fastlagt, så forlaget ikke skulle gøre andet end at betale.

Medlemmet fremsendte en faktura med forfaldsdato, og da betalingen ikke kom til tiden, gjorde en rykker med Dansk Forfatterforenings logo og juristens venlige påmindelse udfaldet, så medlemmet kunne gå ud og købe julegaver.

Husk, at du altid kan søge råd og vejledning i foreningens sekretariat. Skulle du have brug for ideer til julegaver – så hjælper vi også med det:-)