Mindeudstilling “DU VAGN GAV UD”

Udstillingen viser konkretist-digteren og forfatteren Vagn Steens værker, plakater, installationer, art-books, digtsamlinger, børnebøger, romaner, finurlige ordlege og debatterende kulturessays, men først og fremmest Vagn Steens originale værker fra især 1960’erne og de tidlige halvfjerdsere.

2. marts 2017

Udstillingen vil blive sat op i forbindelse med bibliotekernes læsefestival ”København Læser” 2.-6. marts 2017 i Dansk Forfatterforenings lokaler, Strandgade 6 i København.

Vagn Steen udstillingen støttes af

beckett_logo_sort

Chr.lokaludv.logo cmyk

Udstillingen åbner torsdag d. 2. marts klokken 19 og vil derefter være åben for besøgende fredag, lørdag og søndag klokken 12 – 17. Derudover vil der være åbent til arrangementer.

Se det fulde program her