Litteraturen i hjernen. Hvad kan hjerneforskningen fortælle om læsningen af litteratur?

Hvis der er nogen, der ved noget om såvel hjerner som litteratur og sprog, så er det Mikkel Wallentin!

Mikkel er associeret professor i cognitive science på Aarhus Universitet, han har en kandidatgrad i dramaturgi og kognitiv semiotik og en PhD-grad i kognitiv neurovidenskab, men derudover er han selv forfatter til tre romaner, en række skuespil (blandt andet “Det vi ved,” Aarhus Teater 2016), fotopoesi og har desuden skrevet tænkepausen “Sprog”.

Til næste møde i Aarhusgruppen får vi besøg af Mikkel, der vil indvie os i, hvad hjerneforskningen kan fortælle om læsning af litteratur.

Vi mødes i Vogn 1, onsdag d. 25. april kl. 16 til kaffe, kage og hyggesnak.

Mikkel har fået ordet fra kl. 16.30-17.30 og vi slutter af med diverse informationer og snak rundt om bordet.

Tilmelding senest d. 19. april til info@gunvorganerkrejberg.dk

Onsdag d. 25. april 2018 kl. 16-18.30