Foreningens nye redaktør pr. 1. januar 2018

24. oktober 2017

Det bliver Lene Møller Jørgensen, der afløser Anna Bridgwater i stillingen som redaktør i det nye år.

Lene Møller Jørgensen har bred erfaring som både skrivende og redigerende journalist fra adskillige magasiner, og har i en årrække arbejdet som bl.a. udenrigsreporter, jourhavende og vært for DR.

Foto: Robin Skjoldborg

Lene Møller Jørgensen har været aktiv i foreningens bestyrelse og udvalg – heriblandt foreningens redaktionsudvalg. Lene trækker sig fra øvrige poster, inden hun tiltræder som redaktør pr. 1. januar 2018.

Foreningen har modtaget 104 ansøgere til stillingen, hvoraf 5 blev udvalgt til første samtale og 3 gik videre til anden samtale med en bunden opgave.
Stillingen som redaktør er tidsbegrænset til en 4-årig periode med mulighed for 1 forlængelse.