Claus M. Lohman

Sidst opdateret: 6. november 2016
Claus M. Lohman

Født i 1971. Bosat i Odense og tilknyttet Højmeskolen som naturfaglig lærer. Er ophavsmand til genren science reality, der kredser i området mellem virkelig og fiktiv videnskab. Har skrevet Genstart i 2013, der er oversat til engelsk og italiensk, hvor den har været på den italienske amazon top tre. Bogen er endvidere indtalt på lydbog af Torbjørn Hummel fra momolydbog. Genspejl udkom d. 21. marts 2015 i forbindelse med Krimimessen og har fået flotte anmeldelser. Er indtalt på lydbog af en af landets mest populære lydbogsindtalere, Torben Sekov. Sidste del i trilogien, Genkald (15.11 2016), har fået stor opmærksomhed og er af krimi-cirklen blevet kaldt 'en milepæl indenfor dansk kriminallitteratur'. Bogseriens filmrettigheder er opkøbt af filmproducer, Marco Lorenzen (Hundeliv m.fl.).

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Næsbyhovedvej 12, 5270 Odense N Land: Danmark Tlf: 28298442 Mobil: 28298442 E-mail: cl@forlagetproportion.dk CVR: 35060863

De skønlitterære

Besøg mig på: