Kvalitet i læremidler – gå-hjem møde i Læremiddelgruppen

Kvaliteter i læremidler – hvad er de? Og hvordan hænger kvaliteterne sammen med didaktik og pædagogik som centralt for læremidler?

Vi taler og diskuterer hvad de gode læremidler er på baggrund af 3 15 min. oplæg

–          Læremiddelforfatter Katja Gottlieb om den gode lærebog til skolen

–          Læremiddelforfatter Lotte Rienecker om den gode lærebog til videregående uddannelser

–          Illustrator Stine Reintoft om hvad illustrationer betyder for den gode lærebog.

Vi er alle tre medlemmer af Læremiddelgruppens styregruppe, og vi vil gerne tage hul på drøftelser af hvad der er kvaliteter – i flertal – for de gode læremidler. Mød op for at diskutere og for at blive inspireret.

Arrangør Lotte Rienecker: lrienecker@gmail.com