Find oversætter

SoMe ved Majken Ingvordsen

Synlighed og markedsføring af dit forfatterskab på sociale medier

Som en del af dit personlige brand som
forfatter/illustrator/oversætter og markedsføring af dine bøger, er en velfungerende digital platform afgørende. Men der skal lidt strategi til, så du får maksimalt udbytte af din indsats – både mht. tid og evt. annoncepenge.

På kurset lærer du at lægge en grundlæggende strategi, definere din målgruppe, og hvilke medier, der er mest oplagte for dig som forfatter.

For at skabe spændende profiler, som tiltrækker og fastholder læsere og andre følgere, skal du have en idé om, hvad dit professionelle brand er, og hvad du skal fylde i medierne af indhold. Du bliver derfor præsenteret for en inspirerende eksempler på velfungerende opslag, videoer, blogindlæg m.m.

Helt lavpraktisk bliver de forskellige medier og deres fordele gennemgået. Vi ser på hashtags, hvordan du booster opslag, synkroniserer dine profiler, taler om spam/hacking, rettigheder osv.

Du får udleveret nemme trin-for-trin guides, der er lige til at arbejde videre med derhjemme.

Underviser(e)

Majken Ingvordsen

Maiken Ingvordsen ejer So What Copenhagen APS – et new media marketing- og produktionsbureau.
Maiken er digital strateg og brandmanager for forlagene Lindhardt og Ringhof og Carlsen. Maiken er en anerkendt workshopinstruktør og rådgiver for kunstnere, formidlere og kreative virksomheder i marketing, branding og entreprenørskab. Hun har bl.a. skrevet de anmelderroste fagbøger Fundraising til kreative projekter (Gyldendal Business), Original - personlig branding og synlighed (Lindhardt og Ringhof) og Tænk Stort - og slip din indre iværksætter løs (Lindhardt og Ringhof).

Foto: Camilla Hey

2004 - 2024 © Copyrighted | Dansk Forfatterforening | Designed by Arendt™ & Developed by Eksakte