Videreudvikl dit billedsprog

Et kursus der hjælper illustratorer i gang med at afprøve og implementere nye teknikker i arbejdet med deres billedsprog. For flere illustratorer gælder at de ikke har tid undervejs i opgaveprocesserne til at afprøve nye måder at gribe deres visuelle udtryk an på.

Tilmelding med begrundet ansøgning til vores kursussekretær på kursus@danskforfatterforening.dk senest 1. juni.

Underviser(e)

Kamila Slocinska

Illustrator, kunstner og forfatter. Født i Warszawa. Uddannet på Danmarks Designskole og Glasgow School of Art. Nomineret til Kulturministeriets illustratorpris i 2013 med bogen "Pelle Pelle Santana og øerne". Modtaget en Award of excellence fra Communication Arts i 2013 for illustrationerne til "Køteren".

Foto: Slawec Slocinski

Cato Thau-Jensen

Uddannet ved Grafisk Skole i Aarhus og illustrationslinjen ved Designskolen i Kolding i 1996. Han debuterede som illustrator i 1995 med illustrationerne til Kim Fupz Aakesons "Og så er det godnat", og har siden modtaget flere litterære priser, blandt andet Kulturministeriets illustratorpris 2002.

Foto: Lorentsen