Hanne Fabricius

Hanne Fabricius
Foto: Bjarke Ørsted 2021

Beskrivelse:

Læs beskrivelserne på: www.tyra.dk og www.tidsdetektiverne.dk
Og find min emailadresse her.

Profilfoto: Bjarke Ørsted 2021

Kontaktoplysninger:

Adresse: 1650 København V Land: Danmark

Medlem Af:

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Kvindelige Forfattere

Online Referencer:

Flere referencer:

www.tidsdetektiverne.dk

Besøg mig på:

Udgivelser

Andre projekter

Lavet i:

Flere udgivelser

Seneste udgivelse: Københavns forunderlige historier. Liv, lyst og lort fra oldtid til nutid.
Forlag: Turbine
Udgivelsesår: 2021

Børnebøger:

• Soltemplets hemmelighed. Forlaget Tyra 2018. Bind 2 i serien Tidsdetektiverne. Kan også købes som e-bog. + Lydbog hos Mofibo/Storytel
  • Øgledronningens forbandelse. Forlaget Torgard 2010. 232 sider. Bind 1 i serien Tidsdetektiverne. Kan også købes som e-bog. + Lydbog hos Mofibo/Storytel
  • København byen bag voldene. Historien gennem 1000 år. I serien: Ind i Historien. Forlaget Alinea 2009. 88 sider. (skolebog)

Fagbøger:

• Københavns forunderlige historier. Liv, lyst og lort fra oldtid til nutid. Turbine 2021. Også som lydbog
  • Gader og mennesker i middelalderens og renæssancens København. Inden for middelaldervolden. Aschehoug 2007. 188 sider. Genudgivet og nyrevideret på forlaget Tyra 2017. Kan også købes som e-bog.
  • Gader og mennesker i middelalderens og renæssancens København. Slotsholmen, Bremerholm og Ny-København. Aschehoug 2007. 204 sider. Kan også købes som e-bog.
  • Istedgade. Porten til Vesterbro. Forlaget Sohn 2013. 320 sider. Genudgivet og nyrevideret på Forlaget Tyra 2014. Kan også købes som e-bog.
  • Københavns Topografiske Udvikling indtil 1300. Aarbøger for Nordisk Oldkyndighed og Historie 1998. Det Kongelige Nordiske Oldskriftselskab 2000. 283 sider.

Under skrivning:

• Skriver engle dagbog og andre sære fortællinger.
  • Kaja og ravnefanen.
  • Tidsdetektiverne bind 3.