Lej vores lokaler

Det er muligt at leje Dansk Forfatterforenings mødelokaler til  møder, konferencer, årsmøder, generalforsamlinger, receptioner og lignende arrangementer. Lokalerne er så særlige, at de i sig selv er et besøg værd. Alle er velkomne til at kigge forbi og se lokalerne i Dansk Forfatterforenings åbningstid.

Foto: Bo Kierkegaard

Dansk Forfatterforening har til huse på Christianshavn. Adressen er:

Strandgade 6, stuen
1401 København K

Faciliteter:

• Projektor
  • Trådløst internet
  • Adgang til køkken
  • Glas, service mm. til 75 personer

Hvem kan leje lokalerne?:

Foreninger, organisationer og virksomheder kan leje lokalerne til egne møder, konferencer, årsmøder, generalforsamlinger, receptioner og lignende arrangementer.

Både medlemmer og ikke-medlemmer kan leje vores lokaler.

Hvad koster det?

Pris: kr. 6000 pr. dag

Medlemspris: kr. 2000 pr. dag*

*NB: Foreningens medlemmer kan leje lokalerne med rabat til bogudgivelser og lignende formål, der relaterer sig til forfattervirksomhed.

Vilkår for alle lejere:

• Der lejes ikke ud til private formål som fødselsdage, fester mv.
  • Lokalerne kan kun lejes for én dag ad gangen
  • Lokalerne er godkendt til max 75 personer
  • Lejer skal selv sørge for oprydning og lign.

Der er mulighed for at træffe aftale med Dansk Forfatterforenings studentermedhjælpere for assistance til det praktiske.

Der er stole til 70 personer, som kan sidde i foredragsopstilling. Hvis folk skal sidde ved borde med computere eller lign., da kan der være plads til ca. 35 personer.

Dansk Forfatterforening er en interesseorganisation, der rummer mennesker med en mangfoldighed af synspunkter og holdninger, og vi kan derfor ikke tages til indtægt for ensidige holdninger, hverken af politisk, moralsk, religiøs eller anden art. Når andre lejer vores lokaler, er der således udelukkende tale om en økonomisk relation.

Kontakt:

For nærmere information om leje, booking samt kontrakt, kontakt da
Dansk Forfatterforenings sekretariat på tlf. 32 95 51 00 eller på mail:
df@danskforfatterforening.dk