To typer medlemskab

Dansk Forfatterforening tilbyder to typer medlemskab: det ordinære og det associerede

Ordinært medlemskab

Det ordinære medlemskab er for dig, der allerede har udgivet et eller flere værker, og i øvrigt opfylder optagelseskriterierne i vedtægternes § 4 (se vedtægterne her). Som ordinært medlem har du mulighed for at blive medlem af vores faggrupper, som du kan se i menupunktet “Om”. Du får også adgang til gratis juridisk rådgivning, gratis kurser og arrangementer, og mange flere fordele, som du kan læse mere om her.

Det ordinære medlemskab har et årligt kontingent på 2.900 kr.

Associeret medlemskab

Det associerede medlemskab er for dig, der endnu ikke har udgivet et værk og ikke opfylder vedtægternes optagelseskriterier § 4 (se vedtægterne her), men har ønsker og forhåbninger om en dag at udgive. Som associeret medlem betaler du kun 50% i kontingent, men kan stadig nyde godt af flere fordele i Dansk Forfatterforening. Som associeret medlem af Dansk Forfatterforening har du mulighed for at deltage i foreningens mange kurser med stor rabat, du har mulighed for at deltage i foreningens gratis Kom og Skriv-aftener og endelig  får du gratis juridisk bistand i forbindelse med udgivelsen af din første bog. I den forbindelse skal du blot ringe eller skrive herind og aftale en tid. Du vil også modtage vores medlemsblad og kunne deltage i foreningen mange arrangementer.

Det associerede medlemskab har et årligt kontingent på 1.450 kr.

2004 - 2017 © Copyrighted | Dansk Forfatterforening | Designed by Arendt™ & Developed by Eksakte