File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Dorthe Enger

Sidst opdateret: 29. august 2019
Dorthe Enger

Beskrivelse:

Dorthe Enger er forfatter, debattør og foredragsholder – foruden dette er hun også lektor og cand.mag. i engelsk, religion og filosofi og har en master i gymnasieledelse.
Dorthe Enger had udgivet to bøger om religionskritik på forlaget Systime: Religionskritik fra 2013 og Perspectives of Religious Criticism - the Challenge of Globalization fra 2016.
Dorthe Enger holder foredrag og er aktiv i danske aviser som fx Berlingske, Kristeligt Dagblad med kronikker, artikler, indlæg. Emnerne er religiøse, filosofiske, kulturelle og pædagogiske, med fokus på religionskritik, ungdomskultur, dannelse og pædagogik.

Kontaktoplysninger:

E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe