File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Trine Kolding

Sidst opdateret: 24. januar 2023
Trine Kolding

Jeg er underviser, forfatter og tidscoach med speciale i personlig effektivitet og planlægning. Jeg har undervist i tidsstyring siden 2000, igennem egen kursusvirksomhed siden 2004, og var inden da bl.a. projekt- og teamleder på Teknologisk Institut. Forfatter til bøgerne Få styr på tiden, Førstehjælp til travle medarbejdere, Førstehjælp til travle børnefamilier, Den effektive leder - succes med en 40 timers arbejdsuge, Overskud i familien, Kend din tidstype og få styr på planlægningen, Effektive sammen - om at skabe tid, motivation og arbejdsglæde og senest FOKUS - sådan skaber du gode arbejdsbetingelser for din hjerne. Uddannelsesmæssig baggrund: Copenhagen Business School, Danmarks Pædagogiske Universitet samt certificeret coach og proceskonsulent.

Tilbyder også:

Kurser, workshops, foredrag og tidscoaching

Kontaktoplysninger:

Adresse: Havnegade 39, 1058 København K Land: Danmark Tlf: 61713290 Mobil: 61713290 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 27 63 00 22

Faglitterære gruppe

Besøg mig på: