Trine Kolding

Sidst opdateret: 24. januar 2023
Trine Kolding

Jeg er underviser, forfatter og tidscoach med speciale i personlig effektivitet og planlægning. Jeg har undervist i tidsstyring siden 2000, igennem egen kursusvirksomhed siden 2004, og var inden da bl.a. projekt- og teamleder på Teknologisk Institut. Forfatter til bøgerne Få styr på tiden, Førstehjælp til travle medarbejdere, Førstehjælp til travle børnefamilier, Den effektive leder - succes med en 40 timers arbejdsuge, Overskud i familien, Kend din tidstype og få styr på planlægningen, Effektive sammen - om at skabe tid, motivation og arbejdsglæde og senest FOKUS - sådan skaber du gode arbejdsbetingelser for din hjerne. Uddannelsesmæssig baggrund: Copenhagen Business School, Danmarks Pædagogiske Universitet samt certificeret coach og proceskonsulent.

Tilbyder også:

Kurser, workshops, foredrag og tidscoaching

Kontaktoplysninger:

Adresse: Havnegade 39, 1058 København K Land: Danmark Tlf: 61713290 Mobil: 61713290 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 27 63 00 22

Faglitterære gruppe

Besøg mig på:

Forlag: Gyldendal Business Udgivelsesår: 2019

Effektive sammen – om at skabe tid, motivation og arbejdsglæde

Danmarks tidsekspert nr. 1 har skrevet en uundværlig bog for den leder, der gerne vil have sit team til at arbejde effektivt – og på en bæredygtig måde, så medarbejderne oplever arbejdsglæde og motivation.

Vi forstår ofte ordet effektivitet som et spørgsmål om, at vi bare skal løbe noget stærkere. Men man kan sagtens løbe stærkt og udrette en masse uden at være spor effektiv. Effektivitet handler om, hvordan vi i fællesskab indretter arbejdspladsen, fordeler vores opgaver og udnytter vores ressourcer og styrker, så de skaber mest mulig værdi – og samtidig mest mulig arbejdsglæde for medarbejderne.

En lang række historier fra forskellige typer organisationer viser, hvordan andre har arbejdet med at blive mere effektive sammen. Gode råd og redskaber gør bogen let at bruge.

Hvordan bruger vi mest effektivt vores tid i et professionelt fællesskab? I stedet for altid at fokusere på den enkelte medarbejders effektivitet viser Trine Kolding, hvordan vi i fællesskab opnår størst mulig værdi af den kollektive arbejdsindsats.