Trine Kolding

Sidst opdateret: 15. marts 2019
Trine Kolding

Jeg er underviser, forfatter og coach med speciale i personlig effektivitet og planlægning. Jeg har undervist i tidsstyring siden 2000, og igennem egen kursusvirksomhed siden 2004, og var inden da bl.a. projekt- og teamleder på Teknologisk Institut. Forfatter til bøgerne Få styr på tiden, Førstehjælp til travle medarbejdere, Førstehjælp til travle børnefamilier, Den effektive leder - succes med en 40 timers arbejdsuge, Overskud i familien, Kend din tidstype og få styr på planlægningen og senest Effektive sammen - om at skabe tid, motivation og arbejdsglæde. Uddannelsesmæssig baggrund: Copenhagen Business School, Danmarks Pædagogiske Universitet samt certificeret coach og proceskonsulent.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Lindevej 14, 4030 Tune Land: Danmark Tlf: 61713290 Mobil: 61713290 E-mail: Klik for at se e-mail

Faglitterære gruppe

Forlag: Gyldendal Business Udgivelsesår: 2019

Effektive sammen – om at skabe tid, motivation og arbejdsglæde

Danmarks tidsekspert nr. 1 har skrevet en uundværlig bog for den leder, der gerne vil have sit team til at arbejde effektivt – og på en bæredygtig måde, så medarbejderne oplever arbejdsglæde og motivation.

Vi forstår ofte ordet effektivitet som et spørgsmål om, at vi bare skal løbe noget stærkere. Men man kan sagtens løbe stærkt og udrette en masse uden at være spor effektiv. Effektivitet handler om, hvordan vi i fællesskab indretter arbejdspladsen, fordeler vores opgaver og udnytter vores ressourcer og styrker, så de skaber mest mulig værdi – og samtidig mest mulig arbejdsglæde for medarbejderne.

En lang række historier fra forskellige typer organisationer viser, hvordan andre har arbejdet med at blive mere effektive sammen. Gode råd og redskaber gør bogen let at bruge.

Hvordan bruger vi mest effektivt vores tid i et professionelt fællesskab? I stedet for altid at fokusere på den enkelte medarbejders effektivitet viser Trine Kolding, hvordan vi i fællesskab opnår størst mulig værdi af den kollektive arbejdsindsats.