Fortællingen styrker forretningen
Overvejer du at anvende den strategiske storytelling i din virksomhed? Kunne du som leder godt tænke dig at brænde bedre igennem - med gode eksempler fra hverdagen? Har du brug for at blive bedre til at fortælle, hvad det er du er dygtige til - og hvordan det skiller dig ud fra alle de andre på markedet?
Så er denne bog noget for dig. En let lille appetitvækker og inspirator til begrebet 'Strategisk storytelling'. Hurtigt læst, nem at anvende og med en hel masse gode eksempler på hvorfor, hvornår og ikke mindst 'hvordan' storytelling virker.
Del på:
Dette er ikke en bog, der forsøger at overbevise dig om glæderne ved historifortælling på baggrund af forskning, analyse eller repræsentativitet. Det er derimod en bog, der har til hensigt at inspirere dig, på grund af sin åbenlyse argumentation, erfaringer fra et liv med formidling, rådgivning, spændende udfordringer og masser af gode, lærerige historier.
Der er selvfølgelig henvisninger til en masse undersøgelser, fakta og forskning i bogen, men det er nemlig et væsentligt element for forståelsen af indholdet, at der også er en vis portion underholdning, følelsen af at være i ‘godt selskab’ og fremfor alt at blive klogere gennem aha-oplevelser og i at kunne genkende sig selv. Det er jo lige præcis det, som storytelling handler om.
Besøg mig på: