File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Pia Birk Stærmose

Sidst opdateret: 4. juli 2016
Pia Birk Stærmose

Beskrivelse:

Jeg er klummeskribent med egen klumme i Helsingør Dagblad, hvor jeg også anmelder bøger. For et par år siden blev jeg færdig som filmmanusskript forfatter og mit manus BUDAPEST er i gode hænder hos en producer. For øjeblikket skriver jeg på bog nummer to i min planlagte Fjord- serie. Efter mange års undervisning bl.a. på HHX og HTX hører udvikling af U.V. materiale stadig til mine favoritbeskæftigelser. Jeg har læst på cand.ling.merc. studiet på CBS og min undervisning har primært foregået på engelsk.

Kontaktoplysninger:

Mobil: 28733717 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 25609948