File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Bodil Aline Jørgensen

Sidst opdateret: 20. januar 2018
Bodil Aline Jørgensen

Beskrivelse:

Uddannet læsepædagog, hvilket betyder, at jeg underviser voksne med læse- og stavevanskeligheder i det danske sprog. Når jeg har en ledig stund, skriver jeg lystigt videre på serien om Kronborgbanden, hvor der kommer i alt fire bøger. Første, anden og tredje bog i serien er udkommet, og jeg er kommet i gang med den fjerde og sidste bog.
Min debutroman: Græsset er også grønt i Negevørkenen udkom i 2003. Jeg valgte at genudgive den på Saxo.com i efteråret 2017, da den meget længe havde været udsolgt. Som noget nyt har jeg oprettet en Instagram profil, hvor du kan følge med i mit forfatterskab. Der har været en del "gamle" opdateringer fra netop rejseromanen: Græsset er også grønnere i Negevørkenen. I foråret/sommeren 2016 skrev jeg "Alis flugt", en historie om Ali, der er flygtet fra borgerkrigen i Syrien til Danmark. Bogen udkom efteråret samme år.
Jeg er endvidere uddannet turproduktør med speciale i rejser til Grønland, Island og Færøerne. Sidst men ikke mindst er jeg uddannet IT-underviser og har i en lang årrække undervist voksne i brugen af computeren og dens mange programmer. Mit hjertebarn er serien om Kronborgbanden, hvor jeg henter inspiration fra min egen barndom og kombinerer det med mine erfaringer fra mit voksne liv. I seriens anden bog foregår handlingen i Island, i fjerde og sidste bind foregår handlingen i Grønland. Jeg er så heldig at være beriget med et stort kendskab til disse skønne lande.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 3000 Helsingør Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen

Online Referencer:

Flere referencer:

Du kan også følge mig på Facebook og Instagram. Følg mig og følg med i mit forfatterliv. #bodilaline