File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Gunnar Wille

Sidst opdateret: 8. oktober 2019
Gunnar Wille

Beskrivelse:

Uddannelsesleder Emeritus på Den Danske Filmskole, forfatter, animationsinstruktør og illustrator. Har arbejdet som skabende kunstner med film, teater, bøger og TV i mere end 45 år. Har skrevet, instrueret og designet TV-serier. Skrevet, designet og instrueret animerede film. Skrevet og dramatiseret serier for radio. Har skrevet og illustreret 40 bøger for børn. Samt skrevet, illustreret og scenograferet teaterstykker og indspillet et utal af audio visuelle fortællinger med eksperimentell e lydsider. Har udviklet og eksperimenteret med computeranimationsprogrammer. Opført eksperimentelle lydkoncerter og multi medieevents. Har skabt animationsinstruktøruddannelsen på Den Danske filmskole og har fra1992 til 2016 været leder af samme.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Toftebakkevej 14, 1, 2500 Valby Land: Danmark Tlf: 40461194 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen, Illustratorgruppen