Tommy P. Christensen

Sidst opdateret: 23. oktober 2018
Tommy P. Christensen
Kulturhistorikeren Tommy P. Christensen (f.1955). (Fotograf: Lisa Elsbøll, ECM-Media 2015).

Tommy P. Christensen (f. 1955) er cand.mag. fra Københavns Universitet (Historie og kunsthistorie), samt Master i Voksenuddannelse fra Roskilde Universitet. Han er mikroforlægger med forlaget "Olde Cranich Hamneda", har forfattet flere fagbøger og er fhv. redaktør på Personalhistorisk Tidsskrift, Hvem Forsker Hvad og Slægten - Forum for slægtshistorie.
Han har undervist på gymnasie- og HF-uddannelsen, Københavns Universitet, Folkeuniversitetet, Daghøjskoler og i AOF, bl.a. hos AOF Frederiksberg-København og AOF Næstved og Susålandet, hvor han bl.a. underviser i slægtsforskning og på kurset: ”Fra drøm til bog – tag de første skridt”.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Rugagervej 12, 2300 København S Land: Danmark Mobil: 4561715864 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 32 60 24 79

Læremiddelgruppen, Faglitterære gruppe

Besøg mig på:

Forlag: Olde Cranich Hamneda Udgivelsesår: 2018

Fra drøm til bog (2. udg.)

2. udgaven er i lighed med 1. udgaven udsendt i samarbejde med AOF Frederiksberg-København, hvor den benyttes i undervisningen. I forhold til 1. udg. er layoutet stærkt ændret og teksten udvidet. Der er således et helt nyt kapitel om "Udlandet? - om økonomien i oversatte udgaver".

Forlaget Olde Cranich Hamnedas logo.