Tommy P. Christensen

Sidst opdateret: 17. januar 2023
Tommy P. Christensen
Kulturhistorikeren Tommy P. Christensen (f.1955). (Fotograf: Lisa Elsbøll, ECM-Media 2015).

Beskrivelse:

Tommy P. Christensen (f. 1955). Kulturhistoriker, seniorkonsulent, fagansvarlig på lex.dk. MVO (Master i Voksenuddannelse fra Roskilde universitet) & cand.mag. (historie & kunst-historie) fra Københavns Universitet. Han er anmelderredaktør på Personalhistorisk Tidsskrift, har forfattet flere fagbøger og er mikroforlægger med forlaget "Olde Cranich Hamneda". Han er fhv. redaktør på Personalhistorisk Tidsskrift, Hvem Forsker Hvad og Slægten - Forum for slægtshistorie, og har undervist på Københavns Universitet, Folkeuniversitetet, gymnasie- og hf-uddannelsen, daghøjskoler og folkeoplysningen.

Kontaktoplysninger:

Adresse: ECM-Media, 2300 København S
Rugagervej 12
Land: Danmark Mobil: 4561715864 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 32 60 24 79

Medlem Af:

Læremiddelgruppen, Faglitterære gruppe

Online Referencer:

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Olde Cranich Hamneda Udgivelsesår: 2019

Styr på rødderne? Introduktion til slægtsforskning – 2. udg.

Anden forøgede og forbedrede udgave. En lille, letlæst lærebog, der benyttes ved weekendkurser hos AOF rundt omkring i Danmark.