Peter Jepsen

Peter Jepsen
Peter Jepsen =================

Beskrivelse:

Skriver korte og lange historier, noveller og romaner, hverdagshistorier og surrealistiske fortællinger.

Også skrevet faglitteratur, nu fokus på det skønlitterære.

Tilbyder også:

Oplæsning, debat, moderator

Kontaktoplysninger:

Adresse: Wilhelm Marstrands Gade 20, 2100 København Ø Land: Danmark Tlf: 61551578 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

De skønlitterære

Online Referencer:

Forlag: Forlaget mellemgaard Udgivelsesår: 2021

Det skete bare ikke

Kender du det? Du oplever noget, hvor du tænker: Det skete bare ikke! Og ønsker, at du kunne skrue tiden tilbage.

Sådan er det for personerne i de otte noveller i Det skete bare ikke De kommer ud for ting, som ændrer deres liv. En ulykke, en afsløring, en affære, et uventet møde. Ting, som de håbede på – eller frygtede – ville ske. Og handlinger, som de fortryder.

Men er alt, som det ser ud til? Eller spiller fantasien dem et puds? Det er ikke altid til at vide. I hvert fald går det langt fra, som personerne i historierne havde troet, det ville gå.

Mød manden, der bare får for meget af det hele, kvinden, som får veninden fra helvede, og andre mennesker, der kommer ud for lidt af hvert.

Det skete bare ikke