Anette Ellegaard

Sidst opdateret: 22. januar 2018
Anette Ellegaard

Beskrivelse:

I 2000 debuterede jeg som forfatter med ungdomsromanen, Indigo (Høst&Søn). Siden da har jeg udgivet en selvhjælpsbog for kvinder samt tre letlæste fantasy-serier, hvoraf den ene har vundet en pris. Jeg er udover at være forfatter også uddannet læge.

Kontaktoplysninger:

E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen

Online Referencer:

Flere referencer:

Anetteellegaard.com: Forfatterens blog og personlige hjemmeside – her kan du komme med bag kulissen og få indblik i både udfordringerne og glæden ved at skrive.

Superwoman.one: Blog og hjemmeside, der handler om alt det, du kan læse om i selvhjælpsbogen, Superwoman er en følelse. Her kan du bl.a også downloade diverse gratis redskaber og meget andet.

Instagram kan du kigge med over skulderen, når jeg poster fotos af både vellykkede og mindre vellykkede hjørner af mit liv.

Og på Goodreads kan du se alle mine bøger og følge med i, hvad jeg læser lige for tiden.

Besøg mig på:

Udgivelser

Seneste udgivelse: Jagten på den magiske blomst 1-3
Forlag: Egern & Co.
Udgivelsesår: 2018

INDIGO, ungdomsroman (Høst, 2000)
SUPERWOMAN ER EN FØLELSE, selvhjælpsbog (PrettyInk, 2005) – OBS! Genudgivet i 2016 (Forlaget Egern&Co)
FLUGTEN FRA KILDEVÆLD, SANDHEDENS MAGT 1, letlæst fantasy (Alinea, 2008)
REJSEN TIL FJORDLANDET, SANDHEDENS MAGT 2, letlæst fantasy (Alinea, 2008)
FANGET AF ILDEN, SANDHEDENS MAGT 3, letlæst fantasy (Alinea, 2008)
DEN MYSTISKE FUGL, TEA I ELVERLAND 1, letlæst fantasy (Dansklærerforeningens Forlag, 2014)
MANDEN MED KAPPEN, TEA I ELVERLAND 2, letlæst fantasy (Dansklærerforeningens Forlag, 2014)