Bernt Stubbe Østergaard

Sidst opdateret: 31. oktober 2023
Bernt Stubbe Østergaard

Beskrivelse:

Forfatterskabet udgår fra et dagligt engagement i klima-, energi- og boligpolitik. Som aktiv senior er jeg foredragsholder, debattør, lokalpolitiker og foreningsaktiv på (for) mange fronter. En livslang fascination af science-fiction og science-facts understøttede en lang karriere indenfor international telekommunikationsforskning og rådgivning. Bogen om Blomsterbørnene griber tilbage i tiden og fremstiller vores kollektive tilværelse i 1970-80'erne, med paralleller tll mange af de kampe, som ungdommen nu samler sig om.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Skodsborg Strandvej 164, 2942 Skodsborg Land: DK Mobil: 22115591 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 29415161

Medlem Af:

Seniorgruppen, De skønlitterære

Online Referencer:

Forlag: Klim Udgivelsesår: 1995

Netspinderne

En science fiction roman skrevet sammen med Peter la Cour om Internettet og Jungs arketyper i kamp med generne.
Simon er uden at vide det i besiddelse af nøglen til at forhindre menneskehedens udryddelse. Han er psykiatrisk patient og kan ikke klare det alene. Men sammen med den underskønne, ustadige Ursula og hackeren Lars er der måske en chance......