Gittemie Eriksen

Sidst opdateret: 16. januar 2022
Gittemie Eriksen

Gittemie Eriksen er cand.scient., har læst medicin på Københavns Universitet, foruden forensic science ved Nanyang Technological University, positiv psykologi ved Yale University og ægyptologi ved Manchester University. Gittemie er opvokset og bor på Falster.
Hun har udgivet en serie krimier med retsmediciner Pia Holm i hovedrollen, foruden flere spændingsnoveller, en børnebog, en fagbog og en romantisk roman. Hendes bøger er desuden på vej ud på det engelsksprogede marked.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Sdr. Alslev Strandvej 6, 4800 Nykøbing F Land: Danmark Tlf: 20749747 E-mail: Klik for at se e-mail

StORDstrømmen

Besøg mig på:

Forlag: BoD Udgivelsesår: 2021

Kleopatras arv

Mathilde Lack burde læse til eksamen. I stedet knokler hun i det, der skulle have været et studiejob nogle få timer om ugen, på mere end fuld tid, som sin chefs festarrangør.

Efter et brag af en fest beder chefen hende om at tage med til Paris. Mathilde glæder sig over at få lov til at rejse med til byernes by. Hun fortryder dog snart sit held, da hun bliver viklet ind i den ægyptiske dronning Kleopatras sidste dage. Sammen med en skattejæger, en professor og sin chef bliver Mathilde jagtet gennem det meste af Europa, mens hun har svært ved at finde ud af, om hun befinder sig i det 21. århundrede eller på Kleopatras tid.