File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Klaus Enghvidt Olsen

Sidst opdateret: 24. september 2019
Klaus Enghvidt Olsen

Beskrivelse:

Klaus Enghvidt Olsen skriver kriminalromaner og noveller. Han har udgivet 5 kriminalromaner: "Lihou dokumenterne" (2015), "Som en besættelse" (2016), "Myrdede sjæle" (2017), "Vilje og afmagt" (2018) samt novellesamlingen "Rusland efter murens fald" (2018). I maj 2019 udgav han sin seneste spændingsroman, "Sandheden om Oliver" gennem Skriveforlaget. Klaus var direktør for Dandy/Stimorol i Moskva i perioden 1993-1997 og nedskrev under opholdet en række humoristiske noveller om almindelige russeres hverdag.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 3520 Farum Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail