Lone Ayo Rytsel

Sidst opdateret: 31. december 2023
Lone Ayo Rytsel

Beskrivelse:

Lone har skrevet undervisningsmaterialer til voksne ordblinde og indvandrere siden 1980 - både hos Gyldendal og på eget forlag - Forlaget Vestegnen (ændret til Bogforlaget i Sandvig i 2019) Siden 2013 suppleret med læse-letbøger og selvudviklingsbøger. Trykt på Books on Demand -

Uddannet læse-pædagog, indvandrerlærer, lifecoach og arbejdet som underviser og skoleleder siden 1980.

Initiativrig og en ivrig igangsætter og holder meget af nye opfordringer. På trods af, eller måske på grund af hendes alder har hun efter rigtig mange år inden for det folkeoplysende område stadig stor lyst til at være med til at udvikle og forandre området til glæde for flere borgere og især borgere, der hører til de svageste i samfundet - herunder især psykisk sårbare.

Tilbyder også:

Foredrag, workshop, undervisning og hjælp til kommende forfattere på skriveværksted og fortælleværksted.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Nordvej 10 Sandvig, 4735 Mern Land: Danmark Tlf: 40426294 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 1035-6172

Medlem Af:

Faglitterære gruppe, Læremiddelgruppen