Marion Thorning

Sidst opdateret: 30. november 2021
Marion Thorning

Ud over at være forfatter arbejder jeg som konfliktmægler med speciale i familiemægling ( Master i konfliktmægling (MMCR) ved Det Juridiske Fakultet Københavns Universitet, 2009).

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Dr. Tværgade 41, 3., 1302 København K Land: Danmark Mobil: 41653166 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 19439696

Flere referencer:

Forlag: Frydenlund Udgivelsesår: 2014

Mellem os – ABC til konfikt

Forfattere: Jens Emborg, Mie Marcussen, Marion Thorning og Bo Ørsnes. Mellem os - ABC til konflikt giver en enkel måde at gå til konflikter på. Bogen beskriver en mæglende tilgang - en fremgangsmåde, der styrker menneskelige relationer og gør det daglige samspil frugtbart. Også når vi er under pres. Gennem tre fortællinger viser bogen, hvordan konflikter i en familie, på en arbejdsplads og i en boligforening udvikler sig, og hvordan man kan løse dem ved hjælp af ABC'en: A: Tænk vi B: Undersøg C: Gør noget. Bogens fire forfattere er uddannede og erfarne konfliktmæglere, og det er deres erfaringer fra dette arbejde, de øser af i denne bog.