Hanne Gullestrup

Sidst opdateret: 29. januar 2022
Hanne Gullestrup

Cand. mag i musik og retorik. Dertil en lang række efteruddannelser. Har i mange år arbejdet med ledelsesrådgivning og underviser på Diplomuddannelsen i ledelse. Er i 2016 sprunget ud som forfatter med lærebogen "Pårørende på tværs", hvori jeg behandler forskellige aktuelle samfundsdilemmaer og hvordan velfærdsmedarbejdere kan handle i disse. Har tidligere været redaktør og medforfatter på en udgivet undersøgelse af praksisbaserede læreprocesser og bidraget med kapitler om kommunikation, samarbejde og tværprofessionalisme i andre lærebøger. Er kronikør og debattør med fokus på velfærd og samfund.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Godthåbsvej 260, 2720 Vanløse Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 30209265

Faglitterære gruppe

Forlag: Munksgaard Udgivelsesår: 2016

Pårørende på Tværs – om pårørendes deltagelse i tværprofessionelt samarbejde

Pårørende på tværs er en bog, hvor genstandsfeltet er tværprofessionelt samarbejde med pårørende til borgere med komplekse problemstillinger. Det vil sige problemstillinger, hvor borgeren enten er for mentalt svækket til at tale for sig selv, eller hvor borgeren er under atten eller under værgemål. Formålet med bogen er at ruste kommende velfærdsmedarbejdere til at møde, forstå og rumme pårørende og håndtere sig selv i situationer og konflikter, der ikke findes drejebøger for.

paaroerende-paa-tvaers