Keld Broksø

Sidst opdateret: 3. juli 2019
Keld Broksø

Er journalist, kommunikationsrådgiver og forfatter. Sjette spændingsroman "Fjendespor" kommer på tryk 1. september i 2019 (og blev frigivet juli 2019 som lyd- og e-bog). Tidligere romaner: Vraggods (1998), Rovdrift (1999), Pengemuren (2011), Missilhotellet (2014), Koldfronter (2017).
Forfatterskabet handler typisk om små menneskeskæbner i klemme mellem store, internationale politiske spil og international kriminalitet. Helst underholdende, gerne tankevækkende og altid med grundig research. Keld Broksø læste kulturgeografi på Københavns Universitet, blev journalist i Aarhus og har arbejdet på Politiken og Jyllands-Posten. I en snes år har han kørt eget firma www.kb-kommunikation.dk med ydelser til medier i Danmark og Sverige samt som rådgiver for en stribe virksomheder og organisationer, ordstyrer og projektleder for konferencer. Keld Broksø spiller også trommer, ror kajak , hører heavy metal (+ det løse) og suger til sig af alt, der giver livet udfordringer og kulør.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Sdr. Kystagervej 35, 2650 Hvidovre Land: Danmark Mobil: 23244152 E-mail: Klik for at se e-mail

De skønlitterære

Besøg mig på:

Forlag: Skriveforlaget - nu kb-kommunikation Udgivelsesår: 2014

Missilhotellet

Spændingsroman om en håbefuld chef for en hjælpeorganisation, der kommer på tværs af Irans og USA´s spil om Afghanistan. Et attentat på et luksushotel giver kimen til en sprængfarlig viden, der driver ham på flugt gennem Afghanistan. Det ændrer alle hans forestillinger om landet. Romanen kan købes på alle web-butikker som print-, lyd- og ebog - og lånes på eReolen som lyd- og ebog.

Bogens hjemmeside: http://www.missilhotellet.dk