File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Keld Broksø

Sidst opdateret: 13. juni 2022
Keld Broksø

Er forfatter, journalist og kommunikationsrådgiver. Syvende spændingsroman "Malmösyndromet" om ekstremisme og illegale våben på tværs af Øresund og Ukraine kom 1. juni 2022. "Fjendespor" kom i 2019.
Forfatterskabet handler typisk om små menneskeskæbner i klemme mellem storpolitik og international kriminalitet. Helst underholdende, gerne tankevækkende og altid med grundig research. Keld Broksø læste kulturgeografi på Københavns Universitet, blev uddannet journalist i Aarhus og har arbejdet på Politiken og Jyllands-Posten. I en snes år har han nu kørt eget firma www.kb-kommunikation.dk med ydelser til medier i Danmark og Sverige samt som rådgiver for virksomheder og organisationer, ordstyrer og projektleder for konferencer. Keld Broksø spiller også trommer, ror kajak og suger til sig af alt, der giver livet kulør.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Sdr. Kystagervej 35, 2650 Hvidovre Land: Danmark Mobil: 23244152 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 20971746

De skønlitterære

Besøg mig på: