Daniel Boysen

Sidst opdateret: 28. april 2023
Daniel Boysen

Beskrivelse:

Anmelderrost forfatter og lyriker. Desuden litteraturformidler, redaktør og medlem af panelet hos onlineboghandlen Mikrofest.

Kontaktoplysninger:

Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Aarhusgruppen, De skønlitterære, Lyrikere

Online Referencer:

Flere referencer:

Instagram: https://www.instagram.com/daniel.boysen/

Forlag: Jensen & Dalgaard Udgivelsesår: 2019

På sit yderste

Et øjeblik, hvor forskellene mellem levende og døde udviskes. En kvinde besøger sine forældres grav og synker ned i minder. Kort efter rammes hun af en hjerneblødning. Forsøger at erindre sit liv, men blødningen modarbejder hendes hukommelse. Hvad er virkeligt? Og er det virkelig hende?

På sit yderste følger denne kvindes flakkende, famlende erindringsvandringer gennem brændte barndomsminder; glædesglimt i den danske natur og sviende sorg. En roman om at bevæge sig på kanten af tilværelsen, og en karakteristik af de mennesker, der går gennem det meste af livet i tavshed.

Udkom 3. oktober 2019