Kim Juul

KIM JUUL Har skrevet tre bøger i en krimi-serie med Lars Norholm i hovedrollen. De udkommer på forlaget Brænderiet, der er en forfattergruppe, der agerer redaktører og sparringspartnere på manuskripeter og i forbindelse med lanceringer. Spariingspartnere på mine bøger har været Anita Lillevang og Eva Maria Fredensborg. Redaktør på bøgerne har været Nils Bjervig - Bjervigs Bureau. Bøgerne har fået fine lektørudtalelser og debuten "I et vægtløst sekund" er solgt i over 1000 eksemplarer og ude i 3. oplag. Opfølgeren "I et fravær af nærvær" er tæt på de solgte 500 eksemplarer, og trykkes i et nyt oplag i efteråret. Om "I et fravær af nærvær" skrev lektøren fra DBC: En helstøbt thriller skrevet af et talent i udvikling... Juul har sin egen tone, en egen humor og er god til at tegne personer. Anden del af Juuls serie med den tidligere politimand Lars Norholm er en solid thriller med et internationalt snit. Den tredje bog i serien "Stilstand i fuld fart" udkommer 18. september 2015 Se mere på www.kimjuul.dk

Kontaktoplysninger:

Adresse: Gydevej 6, 3070 Snekkersten Land: Danmark Tlf: 27108006 Mobil: 27108006 E-mail: Klik for at se e-mail

De skønlitterære

Udgivelser

Seneste udgivelse: Stilstand i fuld fart
Forlag: Brænderiet
Udgivelsesår: 2015

I et vægtløst sekund (2013)
I et fravær af nærvær (2014)
Med egne ord - e-bogs novelle sammen med Eva Maria Fredensborg
Stilstand i fuld fart (September 2015)