Line Lybecker

Sidst opdateret: 4. november 2017
Line Lybecker

Beskrivelse:

Line Lybecker skriver realistiske ungdomsbøger og fantasy for voksne. Hun er grundlægger af og tidligere formand for Håbefulde Unge Forfattere og har siden 2014 udgjort den ene halvdel af forlaget Ulven og Uglen.
Line blev i oktober 2017 konstitueret formand for BU-gruppen.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2750 Ballerup Land: Danmark Mobil: 30290418 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen, Aarhusgruppen

Online Referencer:

Forlag: Calibat Udgivelsesår: 2016

Mere end veninder

Det er ikke nemt at starte et nyt kapitel i sit liv når man sidder fast i det gamle.
Anja på 16 har svært ved at give slip på Nicoline, men da vennen Markus præsenterer hende for hans kusine Catherine, slår det straks gnister.
Problemet er bare at Catherine bor i USA, og at Anjas mor er alt andet end begejstret for en lesbisk datter.

***

Jeg tænkte på Catherine. Hvis bare jeg kunne ringe til hende og høre hendes stemme … Hvis bare hun ville holde med mig og sige at vi var sammen om det her … Men det var vi ikke.