File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Anya Winqvist

Sidst opdateret: 17. maj 2023
Anya Winqvist

Beskrivelse:

Anya Winqvist er illustrator og forfatter, født 1974 i Sydgrønland, opvokset nord for København, og boede i Sverige i 1995-2016.

Uddannet som digital projektleder fra svenske Hyper Island, har hun i mange år arbejdet med digital børnekultur, bl.a. på DR Ramasjang, og på Bolibompa/Barnkanalen på SVT i Sverige. Anya læser pt en Master i børns litteratur og medier på Aarhus Universitet.

Anyas tilgang til børnekultur er, at det er vigtigt for alle børn at blive set og hørt, og at de kan genkende sig selv i den kultur, de oplever og deltager i. Og så er noget af det fantastiske med børn, at ALT er muligt.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 8240 Risskov Land: Danmark Tlf: 28890574 E-mail: Klik for at se e-mail