File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Jørgen Burchardt

Sidst opdateret: 21. august 2019
Jørgen Burchardt

Beskrivelse:

Der er hele tiden en bog, som skal skrives. Mine første bøger var nærmest skønlitteratur med biografiske skildringer af almindelige menneskers liv. Efterhånden er bøgerne blevet mere undersøgende, hvor jeg udforsker rammerne for menneskers liv - deres arbejdsplads, de økonomiske betingelser, den teknologiske udvikling. Bøgerne får som regel gode anmeldelser, men det er "smal" litteratur, som jeg ikke kan leve af alene. Jeg kan heller ikke leve uden, for bøgerne viser mit kendskab til et bestemt område, som til eksempel får museer til at hyre mig for at lave en udstilling, en indsamling eller endnu en bog.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Nyborgvej 13, 5750 Ringe Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail