Gitte Schou Hansen

Sidst opdateret: 19. august 2017
Gitte Schou Hansen

Forfatter til 39 fagbøger med kreativ inspiration for børn og voksne, hvoraf mange er oversat til norsk og svensk. Enkelte titler er også oversat til islandsk og fransk. Bidragyder med historier til "Godnathistorier for dig" og "Juhuu, - nu´ det jul", udgivet på DR Multimedie. Har også illustreret mange kort for Unicef, WWF, SOS-børnebyerne og Stenders Forlag og designet kreative idéer for ugeblade og produkter for firmaer som Pobra, Sirius, Scanseason og Brdr. Løppenthin ApS. Har på eget forlag genudgivet 19 titler som e-bøger, der kan lånes på E-reolen.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Frugtparken 5, 2820 Gentofte Land: Danmark Tlf: 39658403 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 16153885

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Illustratorgruppen

Flere referencer:

www.gitteschouhansen.dk

Forlag: Cappelen Damm Norge Udgivelsesår: 2009

EN KREATIV HILSEN

En bog med rigtig mange ideer og forslag til kort, bordkort og gavemærker, som man selv kan fremstille af karton. her er almindelige kort og pop-up kort til enhver lejlighede og hele året og anvisning på dekorationer med filt, perler, snøreringe, fotos og mønstret papir. En meget inspirerende bog for alle dem, der gerne vil lave deres egne kort og sætte et helt personligt præg på hilsener og invitationer til en særlig anledning.