Gitte Schou Hansen

Sidst opdateret: 19. august 2017
Gitte Schou Hansen

Forfatter til 39 fagbøger med kreativ inspiration for børn og voksne, hvoraf mange er oversat til norsk og svensk. Enkelte titler er også oversat til islandsk og fransk. Bidragyder med historier til "Godnathistorier for dig" og "Juhuu, - nu´ det jul", udgivet på DR Multimedie. Har også illustreret mange kort for Unicef, WWF, SOS-børnebyerne og Stenders Forlag og designet kreative idéer for ugeblade og produkter for firmaer som Pobra, Sirius, Scanseason og Brdr. Løppenthin ApS. Har på eget forlag genudgivet 19 titler som e-bøger, der kan lånes på E-reolen.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Frugtparken 5, 2820 Gentofte Land: Danmark Tlf: 39658403 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 16153885

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Illustratorgruppen

Flere referencer:

www.gitteschouhansen.dk

Forlag: Aschehoug Udgivelsesår: 1999

JULEKLIP MED HARMONIKAPAPIR

En julebog for alle dem, der gerne vil klippe julepynten selv og nyde kreative stunder med saks og lim. Til alle bogens modeller er anvendt karton og harmonikapapir, der giver nogle flotte 3D- effekter. I bogen er der mange ideer til julenisser, engle, snemænd, juletræer, hjerter og kræmmerhuse og dekorationer til et festligt nytårsbord. Alt er vist på flotte farvefotos og ledsaget af skabeloner i fuld størrelse og vejledninger.