Gitte Schou Hansen

Sidst opdateret: 19. august 2017
Gitte Schou Hansen

Forfatter til 39 fagbøger med kreativ inspiration for børn og voksne, hvoraf mange er oversat til norsk og svensk. Enkelte titler er også oversat til islandsk og fransk. Bidragyder med historier til "Godnathistorier for dig" og "Juhuu, - nu´ det jul", udgivet på DR Multimedie. Har også illustreret mange kort for Unicef, WWF, SOS-børnebyerne og Stenders Forlag og designet kreative idéer for ugeblade og produkter for firmaer som Pobra, Sirius, Scanseason og Brdr. Løppenthin ApS. Har på eget forlag genudgivet 19 titler som e-bøger, der kan lånes på E-reolen.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Frugtparken 5, 2820 Gentofte Land: Danmark Tlf: 39658403 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 16153885

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Illustratorgruppen

Flere referencer:

www.gitteschouhansen.dk

Forlag: Cappelen Damm Udgivelsesår: 2010

KORT & GODT

En bog på 128 sider med inspiration til kort, bordkort og gavemærker til enhver anledning i årets løb. Her er mange forslag til den kreative person, som elsker at lave personlige hilsener og invitationer og bordkort til sammenkomster og fester . Alt er vist på flotte farvefotos og ledsaget af arbejdstegninger i fuld størrelse tilhørende beskrivelse af fremgangsmåde.