Gitte Schou Hansen

Sidst opdateret: 19. august 2017
Gitte Schou Hansen

Forfatter til 39 fagbøger med kreativ inspiration for børn og voksne, hvoraf mange er oversat til norsk og svensk. Enkelte titler er også oversat til islandsk og fransk. Bidragyder med historier til "Godnathistorier for dig" og "Juhuu, - nu´ det jul", udgivet på DR Multimedie. Har også illustreret mange kort for Unicef, WWF, SOS-børnebyerne og Stenders Forlag og designet kreative idéer for ugeblade og produkter for firmaer som Pobra, Sirius, Scanseason og Brdr. Løppenthin ApS. Har på eget forlag genudgivet 19 titler som e-bøger, der kan lånes på E-reolen.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Frugtparken 5, 2820 Gentofte Land: Danmark Tlf: 39658403 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 16153885

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Illustratorgruppen

Flere referencer:

www.gitteschouhansen.dk

Forlag: Aschehoug Udgivelsesår: 2002

PERLER FOR SMÅ PRINSESSER

Bogen er en god introduktion til en sjov hobby og målrettet de yngste børn, der gerne vil finde inspiration og anvendelse for børneperler på elastiktråd, piberensere, metaltråd, hårspænder, diademer og hårelastikker. Modellerne er lette at gå til og er vist på flotte farvefotos, og alle fremgangsmåder er beskrevet med tegninger og tilhørende kort tekst.