Gitte Schou Hansen

Sidst opdateret: 19. august 2017
Gitte Schou Hansen

Forfatter til 39 fagbøger med kreativ inspiration for børn og voksne, hvoraf mange er oversat til norsk og svensk. Enkelte titler er også oversat til islandsk og fransk. Bidragyder med historier til "Godnathistorier for dig" og "Juhuu, - nu´ det jul", udgivet på DR Multimedie. Har også illustreret mange kort for Unicef, WWF, SOS-børnebyerne og Stenders Forlag og designet kreative idéer for ugeblade og produkter for firmaer som Pobra, Sirius, Scanseason og Brdr. Løppenthin ApS. Har på eget forlag genudgivet 19 titler som e-bøger, der kan lånes på E-reolen.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Frugtparken 5, 2820 Gentofte Land: Danmark Tlf: 39658403 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 16153885

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Illustratorgruppen

Flere referencer:

www.gitteschouhansen.dk

Forlag: Aschehoug Udgivelsesår: 2003

PERLER, PYNT, PAILLETTER

Bogen giver vejledning i dekoration af t-shirts, bælter, bluser og bukser med tekstilfarver, perler og pailletter og indeholder mange forslag og anvisninger på fremstilling af smykker på wire og perletråd. Modellerne er udført i forskellige sværhedsgrader, men de mange illustrative fotos, arbejdstegninger og abeskrivelser af fremgangsmåder gør det nemt at anvende bogen og finde inspiration til egne design.,