Torben Magnild Husum

Sidst opdateret: 29. maj 2023
Torben Magnild Husum

Beskrivelse:

Skriver fantastik og andet på dansk.

Har bl.a. bidraget med noveller til Science Fiction Cirklens årlige antologi: "Lige under overfladen", samt "Årlige uploads" og "Frygtelige Fynske fortællinger" fra Forlaget Ildanach.

Debutroman "Thulesingulariteten" i 2020. Efterfølgeren "Orion-effekten" udkom 2022. Nyeste udgivelse: "Øjendråber" fra Forlaget Magnild.

Hjemmeside: tomeske.dk
Mit forlag: forlagetmagnild.dk

Instagram: @forfattertorbenHusum

Tilbyder også:

Forlagsarbejde: Mere info på forlagetmagnild.dk

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2610 Rødovre Land: Denmark E-mail: Klik for at se e-mail
Associeret medlem

Online Referencer:

Flere referencer:

Trailer “Thulesingulariteten: https://youtu.be/ck0RCRkpjX8

Besøg mig på:

Udgivelser

Flere udgivelser

• “Nettet over Berlin” (Novelle, Science Fiction). I antologien “Lidenskab og lysår – Lige under overfladen 11”, Science Fiction Cirklen 2016.

• “Kyphers kæmper” (Novelle, Science Fiction). I antologien “Efter fødslen – Lige under overfladen 12”, Science Fiction Cirklen 2017.

• “Tinnitusmysteriet” (Novelle, Science Fiction/Konspirationsthriller). Egen webudgivelse, 2019.

• “Thulesingulariteten” (Roman, konspirationsthriller). Forlaget mellemgaard, august 2020.

• ”Con Carne” (Novelle, Science Fiction). I antologien “Årlige uploads 202.1 – bind 2.”, Forlaget Ildanach 2021.

• ”Før vi vågner” (Novelle, gys/gru/horror). I antologien “Frygtelige Fynske Fortællinger 2 – Alt godt fra havet”, Forlaget Ildanach 2022. Shortlistet til “Årets horrorudgivelse 2022”.

• “Stilleben” (Novelle, Science Fiction). I antologien “Ulige partnere – Lige under overfladen 17”, Science Fiction Cirklen 2022.

• “Orion-effekten” (Roman, konspirationsthriller/science fiction). Forlaget Ildanach 2022.

• “Øjendråber” (Antologi). Kort samling af de seneste års tekster fra #FebruaryFiction. Forlaget Magnild, maj 2023.

• “Teoriprøven” (Novelle, Science Fiction). I antologien “Årlige uploads 202.2.”, Forlaget Ildanach 2023.

• “Den store prisoverrækkelse” (Novelle, Science Fiction). I antologien “Årlige uploads 202.2.”, Forlaget Ildanach 2023.

• ”Homunculus” (Novelle, gys/gru/horror). I antologien “Frygtelige Fynske Fortællinger 3 – Hjemve”, Forlaget Ildanach, efterår 2023.