Torben Magnild Husum

Sidst opdateret: 29. maj 2023
Torben Magnild Husum

Beskrivelse:

Skriver fantastik og andet på dansk.

Har bl.a. bidraget med noveller til Science Fiction Cirklens årlige antologi: "Lige under overfladen", samt "Årlige uploads" og "Frygtelige Fynske fortællinger" fra Forlaget Ildanach.

Debutroman "Thulesingulariteten" i 2020. Efterfølgeren "Orion-effekten" udkom 2022. Nyeste udgivelse: "Øjendråber" fra Forlaget Magnild.

Hjemmeside: tomeske.dk
Mit forlag: forlagetmagnild.dk

Instagram: @forfattertorbenHusum

Tilbyder også:

Forlagsarbejde: Mere info på forlagetmagnild.dk

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2610 Rødovre Land: Denmark E-mail: Klik for at se e-mail
Associeret medlem

Online Referencer:

Flere referencer:

Trailer “Thulesingulariteten: https://youtu.be/ck0RCRkpjX8

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Magnild Udgivelsesår: 2023

“Øjendråber”

Antologi af korte tekster fra #FebruaryFiction

“Øjendråber” af Torben M. Husum
-Fortællinger i mikroformat.

Kan man fortælle en god historie med kun hundrede ord? Den udfordring har talrige danske forfattere i årevis forsøgt sig med gennem projektet February Fiction.

Hver februar måned skrives der hundredevis af korte fortællinger, der
deles på de sociale medier under hashtagget:
#FebruaryFiction

I denne bog giver Torben M. Husum sine bud på, hvordan en god fortælling kan skrues sammen til trods for det minimalistiske benspænd.

Vi kommer vidt omkring: Science fiction, gys og horror, filosofiske spekulationer, hurtige dialoger, små sketches og meget mere.

Hvis øjet er sjælens spejl, er disse mikroskopiske historier muligvis de øjendråber, der kan nå helt derind …