Torben Magnild Husum

Sidst opdateret: 29. maj 2023
Torben Magnild Husum

Beskrivelse:

Skriver fantastik og andet på dansk.

Har bl.a. bidraget med noveller til Science Fiction Cirklens årlige antologi: "Lige under overfladen", samt "Årlige uploads" og "Frygtelige Fynske fortællinger" fra Forlaget Ildanach.

Debutroman "Thulesingulariteten" i 2020. Efterfølgeren "Orion-effekten" udkom 2022. Nyeste udgivelse: "Øjendråber" fra Forlaget Magnild.

Hjemmeside: tomeske.dk
Mit forlag: forlagetmagnild.dk

Instagram: @forfattertorbenHusum

Tilbyder også:

Forlagsarbejde: Mere info på forlagetmagnild.dk

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2610 Rødovre Land: Denmark E-mail: Klik for at se e-mail
Associeret medlem

Online Referencer:

Flere referencer:

Trailer “Thulesingulariteten: https://youtu.be/ck0RCRkpjX8

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget mellemgaard Udgivelsesår: 2020

“Thulesingulariteten”

"Thulesingulariteten" - En konspirationsthriller af Torben M. Husum.

Findes der rester af nazisternes hemmelige, okkulte selskaber i vore dage? Det spørgsmål bliver den humoristiske, joviale og impulsive konspirationsteoretiker Tom Eske og hans mere jordnære makker Ole tvunget til at finde et svar på.

Anmelderne siger bl.a.:
"Thulesingulariteten får mine varmeste anbefalinger – tusind tak for en super læseoplevelse. Læs den hvis du er til thrillere, det historiske omkring 2. verdenskrig og nazisterne, til det overnaturlige eller bare generelt kan lide fart over feltet…"
(minvirtuellebogreol.com) (⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ på goodreads.com)

"Hermed mine varmeste anbefalinger til en konspirationsthriller i absolut den højeste klasse når det kommer til læseværdig litteratur."
(krimiormen.dk) (🌹🌹🌹🌹🌹)

"Jeg vil læse den bog nu!"
(Anonym Facebook-bruger)