File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Pia Deleuran

Sidst opdateret: 9. januar 2024
Pia Deleuran
Foto fra exchange-arrangement i Cape Town

Beskrivelse:

Som advokat og mediator har jeg i mange år arbejdet med og skrevet om konflikthåndtering. Nu pensioneret og bestalling deponeret. I samarbejde med kolleger og netværk har jeg i forskellige udgivelser sat fokus på forhold, der kan øge forståelsen af de konflikter, som opstår i forskellige sammenhænge. Grundlagsforhold som køn, kultur og juraens natur, med de styrker og svagheder, som består, er omdrejningspunkterne. En tydeliggørelse af den alternative og avancerede konfliktløsnings betydning og potentiale, og det juridiske systems centrale rolle i et demokrati, er vigtige udgangspunkter i mit forfatterskab ligesom ligeværdsbetragtninger er det.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Peter Bangs Vej 21, 2000 Frederiksberg Land: Danmark Mobil: 30246803 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe, Lyrikere, Kvindelige Forfattere