File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Anne Holm Christensen

Sidst opdateret: 4. maj 2019
Anne Holm Christensen

Beskrivelse:

Jeg skriver og udgiver bøger, der omhandler det levede liv. Fortællingerne tager udgangspunkt i autentiske personer, og bøgerne indeholder et eller flere menneskers livsfortælling koblet med beskrivelse af den historiske tid, fortællingen foregår i.

Derudover holder jeg foredrag, både fortællende på baggrund af de enkelte bogudgivelser og mere handlingsorienterede i forhold til, hvordan tilhørerne selv kan gå i gang med at skrive deres families eller deres egen historie.

Min baggrund er talrige års arbejde som underviser og rådgiver efterfulgt af studier i historie ved Syddansk- og Københavns Universitet.

Mit næste bogprojekt omhandlen udvandrere til Amerika. De rejste fra Danmark efter år 1900. En introduktion kan læses i Forfatterstafetten i net-tidsskriftet "Erhverv og Kultur", april 2019: https://erhvervogkultur.net/artikel/forfatterstafetten-april-2019/?fbclid=IwAR11lcwd8TvFEiFdNDyLxhe4zsqPqWN7Z-z9y_FjjI5oThuKWljY-GAtoyE

Forlag:

Forlaget Vitae

Forlaget Historia

Kontaktoplysninger:

Adresse: Rugvænget 4 st, 4700 Næstved Land: Danmark Tlf: 42246442 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 32435777

Online Referencer:

Besøg mig på: