Maj Bjerre

Sidst opdateret: 7. marts 2023
Maj Bjerre

Beskrivelse:

Maj Bjerre (coach, foredragsholder, konsulent) har fokus på, hvordan vi forholder os til hinanden, og det vi gør sammen. Hun hjælper organisationer og virksomheder med at skabe trivsel og gode resultater igennem bedre relationer og klar kommunikation. Hendes bøger giver stof til eftertanke og redskaber til at handle.

Tilbyder også:

Foredrag · workshops · forløb · rådgivning · coaching

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2300 København S. Land: Danmark Tlf: 26700470 E-mail: Klik for at se e-mail

Online Referencer:

Flere referencer:

Maj Bjerre er udgivet på Forlaget Pause https://forlagetpause.dk

Besøg mig på:

Udgivelser

Andre projekter

Gaven i kritik – Hemmeligheden bag klar kommunikation, bedre relationer og mere indflydelse
Lavet i: 2018
FEED BACK – så du bliver hørt
Lavet i: 2020
Det er hårdt at være en skildpadde på ryggen
Lavet i: 2021
Receiving The Gift of Criticism – How to have clearer communication, better relationships, and more influence.
Lavet i: 2020
Lavet i: