Maj Bjerre

Sidst opdateret: 30. maj 2022
Maj Bjerre

Maj Bjerre (coach, foredragsholder, konsulent) har fokus på, hvordan vi forholder os til hinanden, og det vi gør sammen. Gode relationer og gode fællesskaber er afgørende for vores trivsel, vores indre drive, og det vi kan sammen. I mere end 18 år har Maj Bjerre hjulpet mennesker, virksomheder og organisationer med at aktivere deres naturlige talenter og styrker. Maj Bjerre skriver at skabe gode relationer, trivsel og meningsfuldhed.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: 2300 København S. Land: Danmark Tlf: 26700470 E-mail: Klik for at se e-mail

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Pause Udgivelsesår: 2020

FEED BACK – så du bliver hørt

Alt for meget kritik og feedback bliver givet, fordi afsenderen har behov for at sige noget, og ikke fordi modtageren reelt har gavn af feedbacken.

Når vi giver feedback, gør vi det for at få indflydelse. Vi vil gerne påvirke noget i en bestemt retning, nemlig den retning vi synes er rigtig. Som afsender har vi en tendens til at glemme, at vores feedback skal være relevant og brugbar og værdifuld for modtageren.

Oplever du, at din feedback bliver misforstået og modtaget som kritik? Og vil du gerne give en feedback, som er brugbar? Her får du inspiration til, hvordan du kan skabe de bedste betingelser for din feedback, så du bliver hørt.