Lise Brix Danielsen

Sidst opdateret: 7. oktober 2020
Lise Brix Danielsen

Jeg er forfatter og indehaver af Forlaget Brix. Jeg har tidligere arbejdet som fysioterapeut, akupunktør og zoneterapeut.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Strandlodsvej 121, 2300 Kbh S Land: Danmark Mobil: 004520943737 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 20354283

BU-gruppen

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Brix Udgivelsesår: 2014

Klitopperne ved Snublesvinget

I Snublesvinget falder menneskepigen Sandi over klitopperne Kamma og Styr. Det vil sige, de lammer hende og insisterer på at tage hende med hjem. De er sikre på, at hun kan hjælpe dem med at stoppe den hidsige Maler og hans grumme planer. Sandi bliver ført ned i et helt ukendt univers under klitterne på stranden. Hun lærer klitopperne at kende, og sammen med dem tager hun kampen op mod den onde Maler og mod menneskenes ansvarsløse behandling af naturen ovenover. Men det kræver både mod og stor opfindsomhed at redde Klitoppernes verden og Sandi´s elskede strand. Er Sandi overhovedet den rette til at løse opgaven?

Et eventyr der uden at virke belærerende kombinerer miljøansvarlighed med fantasi, sansning, og sprogstimulans

Bogforsidens illustrator: Anja Gram