Marie Priem

Sidst opdateret: 18. september 2019
Marie Priem

Kontaktoplysninger:

Adresse: Ørningevej 20, 4140 Borup Land: Danmark Tlf: 22839326 E-mail: Klik for at se e-mail

BU-gruppen, Illustratorgruppen

Flere referencer:

Besøg mig på:

Forlag: Papirskoven Udgivelsesår: 2021

Skrædderkaninerne og Bingobjørnen rejser i tiden

Hjemme hos skrædderkaninerne i Papirskoven er der noget galt. Bornholmeruret i syværkstedet er gået i stå. Det er, som om det er blevet tømt for tid. Derfor rejser skrædderkaninerne til Nordfjeldet, hvor deres gode ven Bingobjørnen bor. For er der nogen, der ved noget om tid, så er det hende. Nogle tror, at bjørne går i hi, men i virkeligheden rejser de i tiden.

Tag med skrædderkaninerne og Bingobjørnen på en rejse i tiden, hvor det er DIG, der bestemmer fortællingens handling. Når du læser bogen, skal du nemlig selv vælge, hvor du vil rejse hen. Tidsrejsen begynder ved Tidens Tre Porte, der fører til fortiden, fremtiden og evigheden.

”Skrædderkaninerne og Bingobjørnen rejser i tiden” er en eventyrlig billedbogsroman til de børn, der er blevet lidt ældre, og som kan fastholdes i en længere fortælling, men som stadig har brug for at kigge på tegninger undervejs. Bogen er 116 sider lang og indeholder forskellige handlingsforløb, der på forunderlig vis bindes sammen af de valg, der bliver taget undervejs.